Banana bread

Den här veckan har det allt blivit en jäkla massa bak. Det behövs när man tentapluggar, något gött att se fram emot. Inspirationen kommer från diverse ställen men just nu verkar jag ha en sitcomperiod. Så, när jag tänkte på vad som skulle bakas härnäst tänkte jag banana bread efter detta simpsons avsnittet.



Så jag och Heidilicious satte igång ett bak. Marre vår ständigt fina gäst kom och njöt av spektaklet!

Receptet snodde jag ännu en gång från söta saker men jag lade tilll en massa blockchoklad och minskade på sockerhalten med drygt en halv dl. Resultatet blev kick-ass och kakan som inte var i det minsta laget tog slut jättesnabbt ty den blev frukost, lunch och middag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0