Typ fallfrukt

Efter en utekväll i klassisk manér vaknade jag på söndagsmorgonen i extremt behov av näring. Förutom min de senaste veckorna sedvanliga frukost, äggröra och bacon, så behövde jag något mer för att återställa min stackars trötta kropp. Efter frenetiskt letande i kylen fick jag feeling och rörde ihop en fruktsallad av all övermogen frukt jag hade.

Ingredienser:
1 st brun banan
en övermogen mango
3 st alldeles för mjuka kiwis
½ äpple (andra halvan var jag tvungen att amputera)
russin
juice av en apelsin


Vet ni vad... Det blev bra! Apelsinjuicen gjorde den juicy så trots att frukten i sitt tillstånd lika gärna kunde varit fallfrukt så var det riktigt nice, jag vet i för sig inte om det berodde på mitt sinnestillstånd.

// Nini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0